Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Barnmorskebesök idag

Kategori: Graviditet

Idag var jag själv på BM besök. Allt såg kanon ut. Magen växer som den ska, bebis hjärtljud var också mycket bra. Idag måste h*n varit vaken för hjärtljudet låg på 154s/m. ;) BM kände även på magen och bebis har lagt sig med huvudet ner. Så det känns ju skoj=) En riktig förberedelse där minsann. Bra bra!
Jag fick till och med känna så min händer var runt bebis huvud. Så det var häftigt.
Jag trodde jag hade gått upp mer i vikt, men har klarat mig på ca 1 kilo på 6 veckor. Kanske blir en enda stor balong nu i slutet men än har det gått bra. Så länge man äter nyttigt och inte slänger i sig godis så klarar man sig rätt bra.;)

Nästa besök är om 2 veckor, och även den veckan blir det UltraLjud också! Det längtar jag efter väldigt mycket.

Nu ska jag skriva min överklagan till FK om grav. penning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: