Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mitt hår...

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag är den längst utväxt på håret av alla frisörer...haha... Fy fan vad jag ser ut. Var 10 veckor sen jag färgade utväxten tror jag. Hade tänkt färga om 3 veckor. Hoppas jag står ut. Vill gärna inte färga fler gånger under grav. då jag är rädd att färgen inte blir bra (vet ju aldrig), och vill inte tappa något hår. Inte i onödan i alla fall. Väntar jag 3 veckor till så håller det sig till bebis tittar ut. + att jag blir nyfärgad till Isabells gesällprov, som jag ska sitta som långhårsmodell.

Jag har tänkt på att jag faktiskt inte har tappat alls mycket hår nu den senaste tiden. När jag har borstat håret är det nästan inget hår i den. Så det känns ju väldigt bra. Är dock nojig över att jag kommer tappa som fan sen bara;)) Hoppas inte...

Kommentarer

  • Angelica - Isaacs mamma. säger:

    Man brukar få behålla massa hår under graviditeten för att sen tappa det. Oj, vilken konsitg mening det blev :P Men iaf, var inte rädd sen när bebisen tittar ut om du tappar massa hår för det är många av mina vänner ink. jag som gjort det efter barnets födelse :) Hoppas du får en fin dag!

    2011-04-12 | 06:30:36
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: