Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Shoppinggalna i vårvädret.

Kategori: Shopping

Idag blev det en lång dag med besök i massor av babybutiker. Vi var ute efter en resesäng till bebis och en bärsele. Igår var vi i Växjö och provade en bärsele som vi gillade, men köpte den aldrig. Men vi kände idag att det var dags. Var på babyringen i Malmö o shoppade den. Fick dessutom till ett överdrag då. Inte för att vi skulle köpt det annars, men gratis är gott;)

Det blev aldrig en säng, men vi har kollat ut en så i veckan köps den nog in. Eftersom vi kommer vara på resande fot en del i sommar/höst blir det perfekt!

Jag hittade istället en babysitter med TUMMEN som jag blev alldeles kär i. Så den fick följa med hem. Jag har blivit lite fäst vid Tummensaker så det blir nog mer saker med det motivet;)


                           Så söt så=)

Kommentarer

  • felicia - 19 år och mamma säger:

    jaa, det blev en riktigt mysig dag =)



    jag minns hur mysigt det var att handla bebissaker när jag var gravid =) jaa, visst är "tummensakerna" söta? jag har en liten filt med tummen =)

    2011-04-10 | 20:23:50
    Bloggadress: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: