Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sova länge.

Kategori: Allmänt

Jag märkte en konstig sak idag. Jag skulle bara vända mig om och titta ifall det kom mycket solljus vid fönstret. Då märker jag att S inte ligger kvar i sängen!! Helt chockad går jag yrvaket upp till tv rummet och där sitter han och kollat tv. Han vaknar före mig. Det händer verkligen ALDRIG! Tror det har hänt en gång på ett halvår kanske?=) Klockan var dock redan halv 12 och så länge brukar jag aldrig sova. Men min kropp var nog väldigt trött antar jag.

Sitter nu och äter frukost och planerar inför dagen. Tror vi ska ut- antingen till parken här vid oss eller så åker vi ner till västra hamnen och har picknick. Sista dagen för vår ledighet tillsammans:) I alla fall för denna gången.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: