Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sovit som en stock.

Kategori: Allmänt

De senaste nätterna har jag sovit så bra! Knappt vaknat någongång. Det känns så skönt eftersom jag känner att jag behöver bättre sömn. Det går också lite bättre att sova på sidan. Jag vänder mig inte lika mycket nu. Men får dock ont i ryggen av att ligga på sidan så måste byta sida efter några timmar.
På jobbet har ryggen blivit lite värre. På eftermiddagen blir jag väldigt trött i den och det värker och hugger. Hoppas det ska gå bra i denna veckan då det varit långledigt. Sedan är det inte så jättelång tid kvar på jobbet heller, så jag hoppas jag ska klara det utan att bli galen.;)

Snart ska jag kila iväg till Barnmorskan på kontroll. S kan inte följa med idag eftersom han var tvungen att jobba, men det ska nog gå bra ändå. Väga, mäta magen o lyssna på lillfis hjärta. Alltid lika mysigt att höra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: