Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Chockad!

Kategori: Allmänt

Lillen fick mat igår vid 21.30 och somnade runt 22.30. Sen blev jag inte väckt av honom förrän 04.00! Det har aldrig hänt innan att han sovit så länge i ett streck! Jag blev förvånad och chockad, men det vore skönt ifall det hände fler gånger. :) Jag blev så glad.
Hans sista måltid innan han somnade åt han dock i ca 1 timme (började äta ca 20.30 =)) så han hade så det räckte över natten. Innan har det varit 3 timmars intervaller som mest. 

I morse när S gick till jobbet la jag lilleman i min säng och så somnade vi om och vaknade inte förrän 11! =) Så mysigt det var.

En annan positiv sak var när jag idag ställde mig på vågen. Nu har jag bara 4 kilo kvar till inskrivningsvikten =) Så nu har jag gått ner 10-11 kilo. Mycket skönt! Men mjukmagen får gärna också försvinna! Haha! 

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Så skönt med långa nätter för dig gumman..Hade med tur med min prins att han sov länge och det gör han än...hhihi..

    skönt med extra sovmorgon.Hoppas att du får en skön sommar kväll.kram kram

    2011-08-03 | 20:33:42
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: