Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Filmkväll.

Kategori: Allmänt

Ikväll har vi haft familjemys. Vi gick och hyrde film på Hemmakväll. Så det blev en prommenad på ca 40min fram o tillbaka. Så det gillade kroppen. ;)

Vi hyrde 3 filmer:
I am number four
Irene Huss - Det lömska nätet
Kill the irishman

Vi såg den översta filmen idag. Rätt dålig måste jag säga. Blir kanske en av dom andra imån.

Imån på dagen blir det tvätt (igen). Lillens kläder ska tvättas. Det var mindre än en vecka sen, men oj vad han kräks/kissar ner allt ;)
Sen har jag lite annat fix som ska göras. Kanske hinner med en sväng på stan också!

Idag träffade jag Johanna (gammal klasskompis från Växjö). Det var supertrevligt! Så fick hon och Neo träffas också! Neo fick en jättefin dregglis och en leksak. Tack kära du!

Kommentarer

  • Nathalie ( Vår grupp ) säger:

    Jag och sambon hyrde oxå I am number four , vi stängde av nästan direkt :P

    2011-09-01 | 22:57:03

Kommentera inlägget här: