Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkyld!

Kategori: Allmänt

Nä fy. Jag klarade mig från sjukdomar under hela graviditeten, men nu kommer en hemsk förkylning =( Näsan rinner/täppt och jag känner mig slö och huvudet känns dom en stor kanonkula. Hoppas lillen klarar sig från detta. Än så länge är han pigg och glad! =)

Det blir att kila ner till apoteket snart så jag inte sjukar sig mig mer. Stoffe jobbar ju nu så jag måste ha lillen hela daganrna men försöker inte nysa på honom =)

Kommentarer

  • Mamma till William och prinsessan i magen :) säger:

    God eftermiddag..Vilket höst väder vi har denna fredag,,så trist..Hoppas att det är bättre med er och nu börjar bli av med snuvan.inget skoj.Ha en skön start på helgen.kram krma

    2011-08-19 | 12:56:35
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: