Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hösten

Kategori: Allmänt

Har hösten börjat komma tros? Det känns alldeles för tidigt för min smak. Jag gillar inte ens hösten. =( Det är bara blåsigt och ruggigt. Som tur är så bor man mitt i city och kan då gå på stan utan att frysa för mycket.
Jag måste köpa något till lillen. Har sett en "björndress" på H&M. Kanske blir den. Så söt med öron ju! ;)

Sen får det bli en del inköp till mig. Jag har ju inte så mycket höstkläder som passar heller. Speciellt inte byxor. =( Ja det får bli en runda i stan imån.

Idag har det blivit tvätt (lillens kläder), matlagning, städning, genomgång av post o papper och lite annat smått och gott. Så jag har hunnit med mycket då Neo sovit i 2 timmar nu.
Jag får nog ta och väcka honom så han inte är vaken hela natten ;)

SOMMAR- STANNA LITE TILL!

Kommentarer

  • i min lilla lilla värld säger:

    Här verkar det inte hjälpa heller. Nu blir det iaf hinnsvepning. DET om något kanske kan sätta fart på det hela

    2011-08-31 | 09:30:40
    Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här: