Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hur orkar jag?

Kategori: Allmänt

Igår var vi hos finaste familjen (Vanessa, Ola o Charlie). Jag tror vi var där vid halv 7 eller något. Blev pizza (himla gott), mycket prat, och sen en film =)
Eftersom vi numera har gångavstånd till varandra så kan vi träffas ännu oftare! Det gillas :)
Min kropp tycker också om det. Prommenader är aldrig fel. Eftersom jag inte tränar något än så är det alltid nåt!
Kanske ska börja med lite hemma i alla fall. Hmm, kanske snart.

Det blev en sen kväll, och vi kom hem runt 2- halv 3 tiden. Sen blev det som vanligt att upp och mata lillen och byta blöja varannan timme. Sömnen blir bara LITE rubbad.. Haha. Nu hade jag behövt sova, men sitter här istället. S och Neo sover så gott här bredvid mig, men eftersom vi snart ska till V, O, C igen så håller jag mig vaken ;)
Men jag undrar när jag kommer svimma av trötthet? Vi mammor är väl gjorda för att inte sova kanske!

Ikväll blir det Verinica Maggio!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: