Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hejdå ca 20 kilo=)

Kategori: Allmänt

Jag har inte riktigt tänkt på det såhär men jag har ju faktiskt gått ner ca 20kilo sen lillen kom. Eller nu står vågen still o har gjort i ca 3 veckor. Men på 4 månader försvann 20 kilo. Väldigt bra o skönt.

Sista gången jag vägde mig innan Neo kom hade jag gått upp 16 kilo, men den sista veckan blev jag fet som en boll så tror massa vatten vägde en del där.
Nu ligger jag ju iaf 2 kilo under inskrivningsvikten så MINST 18kg. Men som sagt, chansar på att jag la på mig 2 kilo sista veckan. Så runt som jag blev =)
Magen får gärna också försvinna bara, sen är jag nöjd!


Å, jag måste berömma min kära son! Han vaknade för att äta vid 6 (!!!). Första gången sen 20.30 på kvällen! Jag fick 5 timmars sömn på raken! Helt underbart. Sen somnade vi om vid 7 o så blev jag inte väckt förrän kvart i 10. Så i natt har jag sovit nästan 8 timmar. Jag känner mig jättepigg. Och bra är väl det för igårkväll när jag kollade mig i spegeln såg jag hur alla mina blodkärl i ögonen var jättetydliga och jag hade ont. Antagligen sömnbrist. Nu ser jag normal ut igen=)

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Häligt att du blivit av med allt! Jag har 7 kg kvar!!! Men nu kämpar jag på och det ska försvinna. Jag vill ju komma i mina jeans igen ;P hehe.



    Härligt att du fick sova! :)

    2011-12-06 | 13:51:57
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: