Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Julafton

Kategori: Allmänt

Det blev en mycket lyckad julafton igår. Mina föräldrar kom på förmiddagen från Småland och Zico var också med. Vid 12 tiden åt vi lite skinkmackor och julpiroger som jag gjort. Det var bara början på all mat.

Stoffes föräldrar kom lite senare - runt 3 tiden. Lagom till Kalle Anka. Då blev det glögg, hemma bakade kakor och lite annat gott. Inte helt fel.

Mer mat blev det såklart, och vid 6 tiden blev det julbord. ;) Jag dog nästan av mättnad därefter. Haha. Lillen somnade strax innan maten och lät oss äta i lugn och ro. Han vaknade inte förrän ca 2 timmar senare.
Snäll kille det där. Han visste nog att julklapparna skulle öppnas sent så han ville vara utvilad tills dess.
Vid 8- halv 9 tiden blev det julklapps utdelning och vi blev inte klara förrän efter 10. Då var Neo galet trött igen och slocknade på stuts. Men han fick i alla fall se alla sina paket.
Bilder på det kommer senare. ;)

Sedan blev det mer kakor och även julklappsleken. Jag fick 4 paket så tror jag det var. ;) En mycket rolig lek minsann.

Det blev en toppenjul! Kunde inte blivit bättre!











Mina underbara killar <3



Värdparet =)


Skål!


Neo var inte rädd för tomten


Jag ser uttråkad ut;) I väntan på att få öppna mina o Neos paket. hehe


Neo tyckte paketet var intressant



Avslutning - julklappsleken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: