Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

När hinner jag andas?

Kategori: Allmänt

Man märker verkligen att jag är i Småland på besök. Det finns knappt en sekund över till att blogga. Så ligger nu bredvid min prins och skriver från min iphone. Lillen somnade utan gnäll vid ca halv 10. Han har haft svårt att komma till ro nu när vi inte är hemma.:( men idag har det gått kanon, fast vi varit på resande fot nästan hela dagen.
Idag fick jag äntligen träffa Alex lilla Isabella. En sån sötnos, men ack så trött hon var idag:) hon är ju iofs bara en månad så inte kan bag förvänta mig nåt annat. Men man glömmer så fort:) det var ca 4 månader sen jag träffade Alex nu kom vi fram till. Helt galet!!!
Jag i neo hann även med en fika med Jossa efteråt! Också hur trevligt som helst. Man får passa på att träffa vännerna när man inte bor där. Det blir nog en runda till i mellandagarna. Beror väl lite på ifall s ska jobba.
Imån blir det ännu en resa till Växjö då jag ska luncha med Kamilla o Isabell !:)
Nä nu måste jag läsa lite skvaller och sen sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: