Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sista rycket

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag och sista rycket med städningen. ;) Just nu sitter jag och latar mig, men ska ta fram damsugaren o sen moppa golven. Därefter blir det balkongen o sen julpynta!

Det ska bli så skönt att äntligen bli klar! Men jag tror nog att jag måste införskaffa mig några julstjärnor o adventsljusstakar. Hmm, vi har ju lite fler  fönster i denna lägenheten. Blir kanske en snabbis till nån affär idag eller imån.

Efter jag gjort allt detta klart kommer jag känna att jag faktiskt kan sitta o blogga lite mer. Innan har jag inte haft ro till det när jag vet allt som ska göras.

Synd att Neo är rädd för damsugaren bara. Får vänta tills han somnat o lägga honom i hans säng innan jag sätter igång den.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: