Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Småladsbesök

Kategori: Allmänt

Nu är jag o lillfisen på besök i Småland. Vi kom igår kväll. Vi hann inte mer änn komma innanför dörren innan jag fick min utväxt fixad. Tack snälla Isabell! Det var sååååå behövligt ;) Såg förjävlig ut men nu ser jag lite pigg ut igen...
Neo ville inte komma till ro när vi inte var hemma o skulle sova så det var lite knepigt när jag hade färg i botten. När jag var klar märktes det att det bara var jag som funkade.
Han sov också lite orolig när han skulle sova i vagnen, så han fick ligga bredvid mig istället. Då sov han mycket bättre. Lite trångt i vagnen ju. Galningen ville ta hela sängen så jag fick ca 2cm att ligga på. Men vad gör man inte för sitt hjärta ;)

Hos föräldrarna är det full fart. Badrummen renorveras så det är inte direkt tyst. Rätt jobbigt. Neo sov i 15 minuter innan han vaknade av nån högljud borr...Hoppas han inte blir arg senare bara när jag ska träffa lite släkt. Återstår att se.

Åh jag måste skriva med att Neos mage är sååååå bra nu =) Efter att vi börjat med lite lite smakportioner har den satts igång rejält! Det gillar vi!=)

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Så lite, hoppas du blev nöjd!:D

    2011-12-14 | 15:13:24

Kommentera inlägget här: