Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

BIG BROTHER.

Kategori: Allmänt

Nu har BigBrother börjat igen. När det gick för ca 5 år sen (och alla åren innan naturligtvis) så var det ett av mina favoritprogram:) Kollade nästan varje kväll. Det var väldigt populärt så det kändes som alla tittade på det. Kanske mest dom första året det gick men ändå. Det blev att jag tittade igår när alla deltagarna skulle gå in i huset och vi får väl se ifall dom är något roliga? Många gånger försöker dom låta som om dom ska vara så kul och göra galna saker i huset och sen är dom jättetråkiga ändå. 
Det är dock lite dumt att det börjar vid 22.00 eftersom jag är väldigt trött på kvällarna numera så brukar jag ligga i sängen och sova då=) Får väl se ifall jag kommer hålla mig vaken för att se varje dag till 11. Inte troligt. 

 Big Brother

Kommentarer


Kommentera inlägget här: