Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fick lite handlat idag iaf.

Kategori: Shopping

Det blev en del köpt från IKEA idag faktiskt. En spjälsäng o tillbehör till den. Och sen blev det lite annat smått och gott. Vi skulle åka och kolla på vagn igen, men vi var på ikea så länge att vi kände inte att vi hann. ;) Jag åker till Småland ikväll eftersom jag ska jobba imån. Var tvungen att vara ledig på onsdag så jag bytte med Isabell. Får bli vagnköp nästa helg istället. Förhoppningsvis iaf. Vi skulle köpt skötbord idag med men det var slut på ILVA så vi beställde det och förhoppningsvis kommer den in på tisdag- så hämtar vi den då. Denna sovpåsen är så fin tycker jag!


Vi rensade ut en stor förvaringslåda som jag har under sängen och har nu lagt alla införskaffade saker till bebis där i. Blir så rörigt annars, så det känns bra att ha det samlat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: