Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förlossningskliniken.

Kategori: Graviditet

Japp, jag sitter på min lediga dag och tittar på förlossningskliniken. Många tycker
nog jag är knäpp, men jag känner att jag ändå kommer komma i en sådan situation
och då är det lika bra att vara beredd på allt. Jag tycker det är väldigt intressant
och läser gärna förlossningsberättelser på nätet. Jag känner istället att visst är det säkert
skitjobbigt men alla andra har klarat det så varför skulle inte jag?  Nej, än så länge
är jag inte orolig för något sånt. Det lär jag ändå bli när det börjar närma sig. Känns
inte som jag behöver oroa mig redan. Då blir de här månaderna jobbiga.;)

Då är det idag 2 veckor till vi ska till BM igen. Känns som det var rätt länge sen vi träffade
vår BM. Vi var där i v. 15 och lyssnade på hjärtat. Sen var vi ju på UL i v.19, men då
var vi ju i Växjö så då träffade vi inte vår BM.

Nu ska jag fortsätta kolla.;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: