Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Massor massor att göra.

Kategori: Allmänt

Fullt schema som vanligt. Satt och skrev i min kalender allt som ska göras på dagar/kvällar denna veckan och alla andra veckor som vi har inplanerat redan. Det är så mycket. Denna veckan har jag inte en minut över, och nästa vecka verkar också vara mycket. När ska jag hinna ta det lugnt och vila?=) Kanske aldrig. Men visst- jag har hellre mycket att göra så dagarna och veckorna går lite fortare. Nu är det ca 18 veckor till vi får se bebis. Låter så länge, men tiden lär gå fort nu när den första halvan gått. Då ska allt köpas, vi ska flytta, träffa BM mycket, jag blir större (tjockare) och det blir vår. Så tiden lär springa förbi. Men vill även kunna njuta av graviditeten ju. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: