Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Min Vän J.

Kategori: Allmänt

Ikväll direkt efter jobbet åkte jag raka vägen hem till min kära vän Jossa. :) Blev bjuden på underbart god tacos. Perfekt för en glupsk person som mig. Var några veckor sen vi sågs så naturligtvis blev det en del snack mellan alla tv program vi skulle se. Onsdagar är farligt. Mycket bra program på TV. Första blev det "Vem vet mest", följt av "Halv åtta hos mig", sen ville jag så gärna se "Livet på BB" (såklart haha). Efter maten blev det en kopp kaffe och popcorn! ;)

En fantastiskt roligt grej ikväll:
Kollade ju som sagt på Vem vet mest. Det kom en fråga som löd: "Vad har horngäddans ben för färg"?. Snabbt säger jag GRÖN! (Har hört det nån gång). När programledaren bekräftat att grönt var rätt frågar Jossa: "Har dom verkligen ben?". Haha, snabbt hörde hon vad konstigt det lät och fattade ju då att dom inte menade ben som man GÅR MED, utan som finns innuti kroppen! Det var så roligt att jag fick ont i magen!;)
(Förlåt Jossa, var tvungen att berätta);)



En Gammal, gammal bild på mig o Jossa;) Kanske 4 år sen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: