Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Nu kan jag även SE bebis sparka.

Kategori: Graviditet

Jag har aldrig tänkt på att titta då jag känner bebis sparka. Bara lagt
handen på och känt det. Men igår fick jag för mig att titta då jag kände
att sparkarna var rätt starka. Och ja visst ser man dom! Magen hoppar till=)
Det var lite kul att se! Nu i helgen har h*n varit väldigt aktiv och varit en
gymnast i magen.
Jag vaknade i natt och mådde väldigt illa så fick springa och besöka toan. När
jag sedan gick och la mig märkte jag att lill*n hade vaknat i magen och var
helt galen=) Tog ett tag innan jag kunde somna om då. Men det gjorde inget. Njuter
av varje spark faktiskt.

Jag och Stoffe hade en lugn och mysig kväll igår och då var bebis jätteaktiv och
ville vara med. Sparkade nästan hela kvällen till vi gick och la oss.
(Himla tidigt - ca 23.00)

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: