Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vaknar alldeles för tidigt.

Kategori: Allmänt

Varför vaknar jag vid 6 på morgonen när jag har ställt klockan på halv 8?
Det känns som det finns en väckarklocka i mitt huvud som vet när
den ska jävlas med mig. Jag har ju väldigt svårt att somna om då jag vaknat
på morgonen, och denna veckan har varit väldigt tidiga morgonar.
Att jag ska springa på toa på natten är ingen nyhet, men att behöva göra det vid 6
känns lite jobbigt då jag vet att jag förmodligen inte somnar om.

Om ca 4 månader kommer det inte bli mycket sömn, så jag har tänkt att jag
ska får sova lite extra nu innan;) Så jag vilar ut, men icke. Det kanske är så att
kroppen vill att jag ska vänja mig i stället? Kanske det. Kanske helt enkelt ska
börja vänja mig redan nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: