Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Växt massor i midjemått.

Kategori: Graviditet

Idag har lillplutt sparkat som en galning. Så fort jag lagt
handen på magen känner jag sparkar tillbaka. En väldigt
livlig krabat. ;) Ju mer det sparkas, ju gladare blir jag!
Ryggen verkar ta stryk. Blir trött i den väldigt fort och måste då
antingen lägga mig raklång på golvet eller stå upp helt still en
stund. 

Märkte en kul sak igår. Jag mättemidjemåttet innan eller iaf i början
av graviditeten och sen gjorde jag det igår också.
Jag har växt 25 cm!!! Jag vet dock inte ifall det är mycket
eller lite eller normalt vid denna tidpunkt (v. 20) men man märker
ju då iaf att det händer något. Bebis i magen börjar bli stor och tar
den mesta platsen i min lilla mage. Det gillar vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: