Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

BF idag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kategori: Graviditet

Men ingen bebis verkar behaga att komma än. Då får man väl gå över tiden ändå tyvärr. Blä. Hoppas bara på några dagar i så fall. Jag kan inte längre sova. Höfterna värker när jag sovit på ena sidan i ca 30 minuter och då är det dags att vända sig. Och det är minsann inte helt lätt. Man är verkligen en strandad val! Det är inte foglossningen utan bara att det värker som stora blåmärken. =(

Stoffe är och jobbar och ska gör det imån med. Dessa 2 dagarna har energin varit nere på noll medans den innan var galet hög. Konstigt. Hoppas den kommer tillbaka i eftermiddag!

Jag ska ändå gå en sväng nere på stan tänkte jag. Måste sysselsätta mig med nåt dom här timmarna ;) Sen ikväll ska vi äta gott och fira vår BF dag. Det förslaget snodde vi av Ola o Vanessa. Bra idé! ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag..Så duktig du har varit o bakat lita gott..

    Så det är i dag som är bf,,gumman dagen är inte över än,allt kan ske än..

    Ha en skön lördag söta..kram kram

    2011-07-02 | 13:43:39
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: