Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

En runda i Växjö.

Kategori: Allmänt

Idag har vi varit iväg hela dagen. Vi åkte redan vid halv 9 tiden. Skulle träffa Kamilla o Isabell vid ca halv 12 i Växjö för en fika. Sen direkt därefter åkte vi till Tina o Johan för lite kaffe där med. Och sedan åkte vi för att träffa mina föräldrar. Så det har minsann varit full rulle hela dagen. Så jag har inte haft tillgång till en dator förrän nu.

Det var verkligen en kanondag. Det var länge sen jag träffade vännerna i Växjö eftersom jag inte vågat åka dit nu i slutet av graviditeten =)

Nu sitter vi o kollar på fotbollen! Sverige gjorde mål! ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God middag snäckan.Mysigt att komma bort och träffa sina vänner och mysa av sin mamma tid...

    Ja det är skönt att de har kontroll på en så man inte går utan men vet om det..Har några dagar på mig att ändra på mitt intag av mat..Så klart det kommer gå bra för mig på måndag..Små klättrar på vägarna men vad gör man inte för sitt barn i magen.Ha en fin torsdag söta..kram kram kram

    2011-07-14 | 12:13:01
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: