Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

VIKT

Kategori: Allmänt

Det ska bli spännande att se hur mycket jag har kvar av min gravidvikt. Det var ju 1½ vecka sen jag vägde mig och kan tänka mig att jag kanske har gått ner ett par kilo till. Men det kanske är tvärt om=) Vem vet. 

Det hade varit trevligt ifall svampmagen kan försvinna nån gång. Det är inte så mycket kvar, men eftersom jag absolut inte hade någon mage alls innan så tycker jag själv att den är rätt stor. Så försvinn NU tack!
Någon midja är inte att tala om för tillfället. Blä....

Får vänta lite till innan jag börjar röra mig för mycket och tränar. Men då ska det försvinna. :) 

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God kväll snäckan..Det där med vikten kommer du springa av dig snabbare än vad du tror.Här är allt bra med oss alla..

    Hoppas att vädret blir bättre nu i veckan som kommer.krma kram

    2011-07-24 | 21:26:27
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: