Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

2 dagar till BF.

Kategori: Graviditet

Nu är det nära. Även om man går över tiden så är det ändå inte långt bort nu.
Kände lite molande värk igår men det gick snabbt över. Idag ingenting. Så det kan verkligen dröja känns det som.

Jag passar på att baka, laga mat, tvätta och städa nu, för det är nog inget man lär vilja göra sen ;) SÅ idag fick det bli en del disk och toan är fixad. Ska snart ge mig på sovrummet och köket med.
Sen ska jag också kila ner en runda till stan. Har en del på min lilla lista som jag vill inhandla. Hoppas även på en runda till IKEA sen när S kommer hem. Vi har lite där som behövs med.
Det blir en lång dag, men det är det värt. Vill inte bara ligga och slöa heller. Det är bara tråkigt.

Jag är väldigt pigg och har massor med energi!

Kommentarer

  • Linn säger:

    Vad härligt att du har så mycket energi!! Det är skönt att fixa klart allt innan den lille kommer! Då har man varken tid/lust eller ork till sånt! = )

    2011-06-30 | 14:50:15
    Bloggadress: http://linnerika82.blogspot.com

Kommentera inlägget här: