Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Aktiva människa.

Kategori: Allmänt

Det är jag.
Håller på att laga mat. Hittade något gott i min kokbok (tomatsås med purjolök och annat gott), så det är på spisen. Därefter blir det makaronisoppa som vi ska äta ikväll. MUMS. Längtar redan ;)
Håller nu samtidigt på att städa och damma i bebis rum och ställer iordning så mycket som går. Sen tänkte jag gå över till att storstäda toan. Vill ha allt storstädat innan han kikar ut, för det lär jag inte vara pigg på då. ;)

Igår plockade vi in allt i städskåptp och sorterade alla tvättmedel, diskmedel, sköljmedel, fryspåsar osv som vi köpte i Ullared. Det har innan bara legat i påsar. ;) Så nu är det fixat.

Hinner jag idag ska jag kila en runda ner på h&m och se ifall det kommit in nåt mer fint på rean. Kanske väntar tills imån. Jag får se ifall jag har lust/ork till det.

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Hoppas att du hittar något på stan..Skönt att man orkar vara igång så länge man kan..det var jag med när jag väntade min prins..kunde inte jobba för jag hade kraftig fogglossning och har stressigt jobb..Ha en skön eftermiddag i sommar värmen..synd att det började blåsa en del..kram kram

    2011-06-22 | 14:16:34
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: