Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

En lugn fredag.

Kategori: Allmänt

Medans S är på rabalder med jobb så myser jag här hemma. Har kollat på film och lagat mat (tomatsoppa, som S inte alls tycker om), pysslar och sitter på nätet. Jag känner mig jättetrött och behöver gå och lägga mig tidigt idag känner jag.
Kunde inte sova förrän halv 1- 1 tiden och vaknade tidigt (halv 7) då Stoffes klocka ringde. Sen kunde jag inte somna om förräns flera timmar senare men vaknade snabbt igen. Halsbrännan tar död på mig så jag fick somna sittandes i natt. Helt omöjligt annars. Blä. =/

Så jag hoppas jag somnar tidigare inatt/kväll i alla fall. Ska upp och tvätta vid 10. Men tänker inte ställa klockan, så jag tvättar bara ifall jag redan vaknat. :)

Nu är det helg igen! Redan! Tiden går fort. Bara 2 veckor till BF nu!

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag söta..Det var inte skoj att killen din inte gillade din soppa.gillade du den då? Hoppas att allt är bra med dig och bebisen i magen denna lördag..

    Vad för mysigt ska ni göra denna dag? Här blir det bara mysa med min prins.,min man ska snart åka iväg till Malmö milen med jobbet...

    Ha en skön eftermiddag.kram kram

    2011-06-18 | 13:25:56
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag..

    Så mysigt med restaurang besök i kväll :) Än har vi inte gått på resturang med vår prins och kommer vänta ett tag tills de små är lita äldre o kan sitta stilla o äta fint med oss föräldrar..Här blir det bara mys med min prins för manen min är med jobbet o ska till jp´s bakfika och äta i kväll efter malmö milen..Ha en mysig lördag..kram kram

    2011-06-18 | 14:28:27
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: