Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

internet är fixat!!!!

Kategori: Allmänt

Igår var vi och fixade internet för i sommar. Eftersom vi sa upp vårt gamla så fixade vi nytt nu. Blev mobilt bredband denna gången, men förmodligen bara i ett par månader. Men det funkar för tillfället i alla fall. Bra när man ska iväg lite i sommar och så. Kanske inte lika snabbt som det förra men det duger=)

Idag kommer vara en fixardag för mig. Ska fortsätta att packa upp så mycket som jag kan och ska ta en del bilder och lägga upp här tänkte jag. Vädret är inte så jättebra idag och det ska tydligen regna så jag får vara inne och göra sånt som är nödvändigt. Är rätt trött och seg efter helgens upp packande så måste ta det lite lugnt känner jag. Är ju ändå bara 3½ vecka till BF, så det känns som man inte ska ta ut sig helt då..;)

Igårkväl var det riktigt hemskt väder. Skitmycket blixtrar och åskade massor. Jag gillar inte när det är så mycket - speciellt inte när vi nu bor på översta våningen (5:e). Känns som man får blixtrarna i huvet..;)

Kommentarer

  • Angelica säger:

    När jag väntade Isaac hade jag inte heller några värkar eller så innan, utan de kom samma dag som han föddes så det kan ju gå fort ändå utan att man känner någor i förväg :) Åå, avis för att ni hade åksa igår, jag hade velat att den kom hit också tycker det är så mysigt att sitta och kika på alla blixtrar :) Hoppas du får en bra dag.

    2011-06-07 | 08:41:16
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: