Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Jobbig natt....=/

Kategori: Allmänt

Jag vet inte ifall jag fick en släng av magsjuka eller ifall jag ätit något konstigt eller vad det kan varit. Mådde lite illa när jag gick och la mig igårkväll men kände ändå att jag nog skulle klara att somna. Vilket jag också gjorde. Men vaknade runt 3 tiden av att jag mådde ILLA!! Var helt enkelt tvungen att springa upp och stannade där väldigt länge kan jag lova. Hade precis gått och lagt mig igen när jag direkt fick springa dit igen och stannade där minst lika länge=/

Men det som var skönt var att det inte höll i sig hela natten för sen kunde jag sova och har mått hyfsat bra sen. Känner mig ändå konstig och inte helt 100. Hoppas det släpper när jag ätit lite frukost. Vill inte vara sjuk nu när jag behöver all min energi som jag kan få.

Drömde i natt att bebis ville kika ut. Blev inte så glad när jag vaknade och insåg att det förmodligen kommer dröja flera veckor till=/ hehe....

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Där ser man..Är du mycket på stan och tittar i butiker nu när du bor där? Jag hade nog gjort det om man hade bott där..Vi bor ute vid nya Ikea :) Så det blir en del runder till ikea o mobilia...jag är 30 :) ha en skön dag..kram kram

    2011-06-14 | 10:48:56
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Hoppas att du kommer må bättre under dagens gång och det bara var tillfelligt...

    Aldrig skoj att vara sjuker när det är varmt och gravid..Vet ni vem som gömmer sig in din fina mage?

    kram kram

    2011-06-14 | 11:03:49
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Så skönt att du mår bättre nu så du kan får en skön sommar dag i denna sköna sommar värme..Skulle varit skönt om solen hade kunnat stanna kvar och inte komma och gå..

    Är lita kluven om jag ska åka upp till stan senare i eftermiddag o åka hem med min man ja vi får se nrä min prins har vaknat efter sin förmidags vila & ätit lita mat..

    Så mysigt med en prins.Min prins var med busig i magen och har varit jätte lung utanför tills en månad tillbax..hihhi..fulfart hela tiden..Han skallade mig innan i dag så ja lär bli små blå under ögat,,snyggt..tur att man har lita färg så det inte syns så mycket som det kan göra när man är helt vit..hihi....Min prins är inte så försiktig...på allt och kastas sig fram o tillbax..älskade prins..

    Denna gång var det svårare att se vem som gömmer sig i min mage..men senaste kontrollen kunde de nästa säga att det är en tös som växer sig stor där inne men inte helt säker..de kunde inte se någon snopp så vi får se..Kan alltid hoppas att man snart blir kallad på ul kontroll innan förlossningen så man kan veta mera :) Skulle varit skoj med en fika en dag längre fram när vi har lärt känna varandra lita mera här inne på blogggen..Alltid skoj med mamma vänner o ha bebis i samma ålder ca :=) kram kram

    2011-06-14 | 12:06:45
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: