Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Kunnat somna om!

Kategori: Allmänt

Ja i 2 dagar har jag kunnat somna om då S stigit upp och gått till jobbet! Det känns så skönt. Annars har jag inte haft ro och gå och lägga mig igen. Drygt att behöva gå upp vid 6 när man inte måste. Behöver sova lite extra nu innan lillfis kommer.

Så nu känner jag mig lite mer utvilad faktiskt. Jag ska ta och städa lite snart och sen blir det en runda på stan för att se ifall det blivit någon mer rea.
Vid 14.00 kommer Johanna in och vi ska ta en fika. Var himla länge sen, så det ska bli väldigt trevligt. ;)

Bebis har den senaste veckan varit mycket lugnare, men igår kväll lekte han vilde igen. Det känns skönt att veta att han fortfarande kan ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God förmiddag söta du,,

    skönt att kunnat somna om,,du behöver den tiden mer än vad du kan ana när bebisen har kommit..Samla så mycket kraft som du kan för det tar på krafterna att föda barn..Ha en skön sommar dag i värmen..kram kram

    2011-06-28 | 10:51:05
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Låter som du kommer få en mysig dag på stan med din vän med shopping och fika...Vart brukar du fika när du tar det på stan?

    Hoppas att du hittar massa fina fynd till dig och prinsen din..Gå in till Benniton för de har så söta kläder om du inte har varit där innan..30 % på alla barn kläder,,det var i förra veckan..vet inte hur det är denna vecka.

    Ha en skön sommar dag.kram kram

    2011-06-28 | 11:00:52
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: