Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mer från loppisen.

Kategori: Shopping

Jag har länge letat efter en söt tavla med nalle puh till bebis rum. Och när vi var på loppisen så stod den där minsann. Helt rätt för mig. Så den knep jag. 10kr. Helt okej pris =)

Blev också en Bumbo, som förhoppningsvis kommer väl till pass. Pernilla o Jag hittade vars en och förmodligen dom enda på hela marknaden. Hon valde den rosa (hon väntar en flicka), och jag valde då den röda. Helt kanon! Ord. pris ligger dom på ca 500-600kr och vi slog till för 150kr. Mycket mycket bra. Den var inte heller sliten utan behövdes bara torkas av. Sedan är den redo för användning ;)





Funderar på att måla om ramen, men har inte bestämt mig än ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: