Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Midsommar!

Kategori: Allmänt

När vi vaknade i går morse visste vi inte alls hur dagen skulle bli. Vi hade ju inte vågat bestämma något till 100% eftersom man inte visste hur jag skulle må.
Men jag kände mig helt okej så vi bestämde oss för att åka till Tollarp, i alla fall i några timmar för lite trevligt sällskap och mys. Det blev jättelyckat och ångrar mig inte alls. Bebis var inte alls jobbig och var lugn i magen ;) Men vi hade i alla fall med oss BB väskan. Så det blev god mat och lite sång och mycket prat! Tack för en underbar dag!





Fina paret! ;)






Mitt hjärta! <3



Vi fick även finbesök! Anki kom och hälsade på.





Fina Vanessa o Emil!



Min kära o jag. Vår årsdag på midsommar. Håller knappt räkningen hur många år numera ;)



Flickorna!



Killarna var inte helt med på att stå still, så det fick blir denna bilden istället;) Hade roligt i alla fall!

Kommentarer

  • Mamam till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag söta..

    Låter som ni hade en trevlig midsommar,,,tråkigt o kalt väder hade vi men man gör det till det bästa..

    Hoppas att allt är bra med söta dig denna dag? Du får mer än gärna fråga på om det är något du undra över inför förlossningen och första tiden som mamma..Längtar jätte mycket tills min andra bebis är hos oss..snart är hon/han hos oss :=) Ska bli så skoj att träffa dig sen :) kram kram

    2011-06-25 | 14:44:57
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: