Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Rea minsann

Kategori: Shopping

Idag har var varit ute på stan i hela 2 timmar. Fy vad trött jag blev efter det. Känner mig helt slut. =) Gick först till Lindex för att kika lite, men hittade ingenting. Så det fick bli H&M, och där fanns det mycket fint och fynd! Mycket rea till bebis så det gör inget ifall man inte hinner använda det så många gånger eller ifall dom kräks ner;)

Eftersom snälla Isabell hade gett mig presentkort där också så betalade jag 0kr. Så det var en riktig fyndrunda. Kikade även in på Åhlens men kunde inte hitta något speciellt där heller. Känner mig ändå helnöjd med mina inköp, och här är några av dom:






Han kommer bli så söt. ;)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag söta..här är det bra med mig och bebisen i magen..Min prins har feber än så vi är bara hemma och slappar och hoppas att han blir frisk snart igen..Förre veckan tog han sig 18 måanders spruta o de sa att de kan bryta ut en vecka efter så det är nog det som spökar hos honom.Men har ändå fått i han mera mat i dag och massa vättska så det är på bättringsväg...så skönt..Så vi slappar bara här hemma..skulle till stan o träffa en vän med fick ställa in tyvärr...

    Så fina inköp du har handlat och perfekt när man har presentkort så man inte behöver lägga ut några pengar det gillar man..

    Om du vill ha skor till bra pris till bebisen så gå ner till hansa companiets nedersta plan för de har en affär som heter vincent o de säljer ut allt för de ska byta namn på butiken så ja handlade skorna där i går till min prins o bebisen i magen..finns jätte många kvar till bra priser..Ha en skön torsdag söta.kram kram

    2011-06-16 | 15:21:57
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    Vilka söta bebis kläder du fick med dig hem :) kram kram

    2011-06-16 | 15:22:25
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Ååå vad söt den med apa var. Nu har vi inte lång tid kvar, wiiiee :)

    2011-06-16 | 20:38:26
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: