Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Restaurang besök - jag o S.

Kategori: Allmänt

Det blev ett restaurang besök för min och S idag i stället. Väldigt gott och sååå mysigt. Fint väder och allt. När vi satte oss såg vi att det minsann stod "söndagar 40% på all mat". Kunde inte blivit bättre!? Fick unna mig vitlöksbröd till förrätt då :)

Vi hade besök av Ola o Vanessa också nu i eftermiddag. Visade lite av lägenheten och drack te. Kanon trevligt och en alldeles lagom söndag.

Jag tänkte ta och städa lite i bebis rum senare men först ska vi åka och handla. Blev så sugen på att laga veg. mat. Får bli någon soppa o en gryta imån. MUMS! =)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God kväll snäckan.Va mysigt att det blev av med en mysig restaurang med din kära :) Vilket ställe besökte ni?

    Hoppas att allt är bra med dig och bebisen i magen denna kväll? Här är det bra..ska snart lägga mig & läsa lita bok..Så mysigt att slappna av med en bra bok..krma kram

    2011-06-19 | 21:35:05
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: