Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Shopping idag

Kategori: Shopping

Ja idag tänkte jag pallra mig ut för lite shopping. Kanske om en timme eller så. Ska bli skönt att få lite frisk luft men också att få gå på stan själv. Får jag gå in i vilka butiker jag vill...;)
Springer nog in på linex o h&m en runda. Det är bestämt sen får jag se.

Satt igår och skrev ner lite mer saker vi behöver köpa innan vi är "klara". Det var inte så jättemycket saker faktiskt, vilket känns så skönt. Men behöver en hallspegel och 2st hallampor och en lampa till sovrummet. Det får nog införskaffas i helgen tror jag.
Idag har vi lite annat som måste göras. Tex. ner med saker till källaren som inte ska vara där i lägenheten och slänga lite mer kartonger och annat skräp=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: