Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Utsikten från vår balkong.

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag så smått lägga ut lite bilder på lägenheten. Men vi har inte så jättemycket möbler och så, så det blir finare och bättre snart, lovar=) Är lite kalt nu i början.

Men jag börjar med hur vår utsikt är från balkongen. Helt underbar!!!








Ganska högt upp måste jag säga. =)


Första frukosten på balkongen. Det är lika mycket balkong till - ifall jag skulle rikta kameran till vänster. =) (Jag står ungefär i mitten)

Kommentarer

  • Mamma till William och bebis i magen säger:

    God eftermiddag..Kan lova dig att man saknar inte magen på ett bra tag förs barnet börjar bli stor..

    Hoppas att du får en skön helg.krma krma

    2011-06-10 | 15:46:55
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Suzanna säger:

    Min sambo köpte hallonbladsthé på Kaffehuset här i stan jag bor. De har lösvikt på en massa thé och kaffe ju. Det är rätt dyrt, 69 kr/hektot men sedan tar man inte så mkt till var kopp och det är värt att prova. Om du googlar det så kan du beställa med, och jag minns jag hittade det för 49/hektot på nätet men då hade sambon redan handlat det. =)

    2011-06-10 | 16:24:33
    Bloggadress: http://suzidus.se/bebis/

Kommentera inlägget här: