Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Brakfrukost vid 12.00

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag göra lite extra frukost. Annars blir det inte så mycket mer än en smörgås och yoghurt eller gröt. Idag blev det te och kaffe, ägg, olika pålägg, rån, knäckebröd och frukostfrallor. Till min gröt idag hade jag skurit äpplebitar. Inte fel alls. Så alla vi 3 blev mätta och belåtna. =)



Gott!!



Knoddis i magen var belåten efter maten. Lekte akrobat
i magen strax efter.;)

Kommentarer

  • Helena Holmberg säger:

    Vilken mage du fått Annieh! Den växer på bra, fin är den också. Så kul när den bärjar synas.

    De va som du sa till mig, nu har jag också fått en rätt stor kula efter ul men inte som din :)

    Hoppas du mår bra, kram Helena.

    2011-03-14 | 12:11:24

Kommentera inlägget här: