Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Brandlarm på jobbet.

Kategori: Allmänt


Jag tror att jag blev lite döv idag. Vid klockan 5 går brandlarmet på jobbet. Vi visste det dock eftersom det bara skulle testas. Men vad vi inte visste var att det skulle tjuta i typ 20 minuter. Jag har min stol precis vid larmet och får så j*vla ont i örat. Hade ju kund. Fick flytta mig till stolen längst bort som inte användes. Skyndade mig att föna håret på kunden och sen direkt på med jackan och satte mig utanför dörren. Fy vilket hemskt ljud!!!
Det känns inte som dom kan "testa" brandlarmet i 20 minuter på en frisörsalong. Grrrr..!!!



Bebis gillade inte alls det tjutande ljudet. Det blev full fart på knoddis då det började tjura så hemskt. =/ Stackars liten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: