Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ett huvud eller kanske en rumpa?

Kategori: Graviditet

I natt vaknade jag vid ca. 4. Behövde gå och kissa. Bebis har blivit en hejare på att trycka på min blåsa. Förmodligen en ny hobby.;)
I alla fall - när jag skulle sova igen gick det såklart inte. Började grubbla igen på allt som ska fixas med. Usch... Då blev bebis vild och galen i magen. Då känner jag att det trycker till på höger sida av naveln. (Jag ligger på rygg) Då är det en stor bula som putar ut. Antingen var det lilla huvudet eller kanske rumpan?Bulan var kanske runt en decimeter.;) Var faktiskt lite kul. Då kunde jag naturligtvis inte somna om för det. Var tvungen att hålla handen på magen och känna alla sparkar, vändningar och rörelser. Tror klockan blev runt 6 innan jag kunde somna till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: