Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkyld.

Kategori: Allmänt

Och då har den förbannade förkylningen kommit nu. Näsan rinner och halsen rosslar. Så tråkigt. Då blir man ju extra trött, vilket jag inte alls behöver=( Jag kände mig lite rosslig igår, och därför tog jag det jättelugnt på träningen. Gick bara väldigt sakta på bandet, för att knappt anstränga mig- bara hålla igång. En liten förkylning kanske inte är så stor grej, men är man redan trött och seg så blir det lite jobbigare än om jag inte varit det innan=)

Är dock förvånad att jag inte blivit något mer sjuk. Alla har/har haft magsjuka/förkylningar/influensa/halsfluss osv. Men det har jag klarat mig från (än så länge) Så man får faktiskt vara glad för det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: