Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ingen form alls. Korv eller inte?

Kategori: Shopping

Eftersom man nu blivit lite av en gris i kroppen, utan någon som helst form, blir det att antingen kränga på sig sina xs kläder och se ut som en korv eller helt enkelt ta och köpa nya kläder. - MammAkläder! Tyvärr har jag inte hittat så mkt fint än så länge och ser ofta ut som en korv i mina gamla kläder men ska ta och bege mig på en shoppingrunda snart. Förra helgen blev det lite inhandlat, men lite ombyte vore inte fel. Det känns som jag aldrig hinner. Vart tar all tid vägen? Jag kanske sover bort den? Går i en dvala hela tiden så där är nog all min tid.



Denna toppen från HM var fin, men kunde inte hitta den senast.=/ Får fortsätta att leta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: