Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Jag o mitt spa.

Kategori: Allmänt

Jag tänkte att jag skulle lyxa till det idag med lite spa. Hällde upp ett bad och fixade fötterna med peeling och lotion. Blev även ansiktsmask och en alldeles ny badtvål.
Det var jättemysigt, med lite ljus och bara jag och bebis. ;)

Det hela anslutades dock med att när jag skulle ut ur badet råkade jag välta ner ljuset (som var släkt), så den ramlade ner rakt på min tå och slog upp ett jack där. Blev lite galen då. Har blivit så väldigt klumpig nu när jag är gravid.








Kommentarer

  • Tina säger:

    Myysigt!!!!!

    2011-03-13 | 17:47:33
  • bella säger:

    hej Hej, halkade in på din blogg via blimamma sida. Tänkte bara skriva HEJ. Låter kanske som en lunarstorm kompis hälsning.. meen.. jag är likväl som du en blivande mamma, tycker det e kul att läsa andras bloggar, spec dom som är i typ samam vecka som mig :) Hoppas du mår bra, du verkar då göra det aillfall :)

    2011-03-14 | 13:07:02
    Bloggadress: http://izanthiwicazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: