Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

J*vla foglossning.

Kategori: Graviditet

I natt kunde jag knappt sova. Bebis var väldigt vild och tryckte på min blåsa hela tiden. Var tvungen att springa och kissa 5 gånger. Dock var min foglossning värre än någonsin i natt och jag kom inte upp ur sängen. Var tvungen att väcka S varje gång jag skulle upp för att han skulle resa mig upp. Sen vaknade jag massor av gånger och märkte att jag låg och sov på rygg. Eftersom det kan bli svårt med andningen när jag gör det så skulle jag vända mig på sidan. Det gick ABSOLUT INTE. Då högg det till som bara den och fick då väcka älskling igen. Han fick hjälpa med att vända mig. Och inte en enda gång blev han irriterad för att jag väckte honom.! Han är så underbar!!!! Han hjälpte mig snällt utan att säga något snäsigt och vi somnade om snabbt igen. Tur att jag har en sån fin pojkvän. <3

Nu idag har det gjort lite ont igen, men när jag varit uppe och gått är känns det bättre. Hoppas det inte bli alldeles för jobbigt. Får nog bli att köpa ett sådant bälte snart tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: