Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ledig idag. Vad ska göras?

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag, och på måndagar är jag ledig. Jag gick upp vid 10 tiden. Började med att diska lite, och lagade frukost samtidigt. Kokade gröt och ägg. Det blev smörgås med kokt ägg och lättmajonäs. Tog och knäckebröd med ost på. Jag har minsann blivit duktig med mjölk och osten. Har aldrig varit förtjust i det men allt för bebis såklart.;) Har blivit mycket fullkorn och annan nyttig mat under graviditeten. Speciellt nu när jag har grönsaker till nästan varje maträtt. Och många frukter varje dag. Bra bra!!


Eftersom S jobbar så får jag väl göra lite nytta. Tänkte damsuga och städa toan. Och laga lite matlådor som kan ätas i veckan. Jag har ju några timmar på mig, så får väl sysselsätta mig på något vis...=)
Kan ju såklart sitta här vid datorn och fördriva tiden lite...
Tänkte också sätta mig vid massagestolen/dynan en stund för min ömmande rygg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: