Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ta fram solglasögonen

Kategori: Allmänt

Satt och rensade lite bilder på datorn. Kom då på när jag såg denna bilden att nu kanske det är dags att ta fram solglasögonen? När jag kör till jobbet så är faktiskt solen framme ibland;) Hmm, men vart har jag lagt dom? Får nog ta och leta upp dom till helgen. Det skulle väl bli fint väder snart? En fågel viskade det i mitt öra! Jag HOPPAS verkligen på det. Jag och vinter är inge bra vänner. Jag och sommaren däremot- BÄSTA VÄNNER.


Kommentarer

  • Angelica säger:

    Oj, ja det lät verkligen tidigt och ja din mage ser faktist ganska stor ut, men just magen är ju olika för alla :) vad har du fått för datum att bebisen ska titta ut? :)

    2011-03-31 | 22:35:00
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: