Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

TVÅsiffrigt nu....!!!!

Kategori: Graviditet

Nu när jag tänker på det så har faktiskt tiden gått rätt fort. Jag kommer ihåg när vi satt och kollade upp hur många dagar jag hade kvar av min graviditet, och det då var 230dagar.Nu är det inte ens tresiffrigt. Under 100dagar. Då förstår man att det är nära.

Men nu kan det vara dags att snart börja inhandla lite smått också. Vi har bara än så länge handlat de "stora" sakerna och lite kläder. Tycker att helglerna är ganska fullspäckade nu ett tag framöver, så hoppas vi hinner med lite shopping också;) Är ju så väldigt roligt!!! Och ju större jag blir desto ansträngande är det att gå långa sträckor. Men vi har bestämt att om ca en månad blir det en trip till Ullared! Där hittar man nog en hel del också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: