Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Igår var det fredag.

Kategori: Allmänt

Och då har det ofta varit för lite tid till att sitta här. MEN- det var min sista jobbdag igår och då också den sista dagen jag har haft fullt upp eftersom jag åkte hem precis direkt efter jobbet, och var framme i Malmö vid ca halv 10. Var snabbt uppe i lägenheten och bytte om o sen stack vi till en club för att lyssna på livemusik. Jag var tyvärr rätt trött efter en ganska jobbig vecka men det var minsann trevligt där ändå.

Bebis tyckte inte det var så skoj och sparkade för fullt och ville nog bli av med allt oljud=) Så vi gick en bit bort från scenen och då blev det lugnare i magen;) Så det uppskattades förmodligen.

Vid ca halv 1 blev det bums i sängen och nu är jag vaken tidigt igen medan S sussas så gott..;) Ska nu kika på big brother. Har missat 3 avsnitt ju=/

Kommentarer

  • Tommyalida säger:

    I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

    2011-08-16 | 07:27:23
    Bloggadress: http://tommyalida.blogll.com

Kommentera inlägget här: