Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Paus i packandet.

Kategori: Allmänt

Nu är det bara en vecka kvar innan jag går hem på mammaledighet. Är hos mina föräldrar nu och går igenom allt som ska med till den nya lägenheten. I den som vi har nu har det ju inte fått plats allt, så nu försvinner alla mina saker (nästan) från deras hus. Jag trodde inte det var så mycket kvar här men när jag packar allt så inser jag hur mycket som ska med...=/

En miljon böcker, massor av spel, mängder av skor o kläder, smink o lite smått o gott. Hoppas det inte blir allt för många flyttlådor...=( S kommer kanske bli lite tokig på mig då...

Jag kände att jag var tvungen att ta en paus nu, magen sa stopp... Får nog ta det sista på lördag. För då kommer S och sen på söndag åker vi hem tillsammans. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: